Наші викладачі
д-р Аміра Ерліх, Коледж Левінскі, координатор програми Аспірантура в галузі музичної освіти.
лектор Естер Жутовський,
консультант з питань виховання, школа «Шелав»,
м.Бейт-Шемеш
Планування навчальної програми
Опис курсу: Курс спрямований на ознайомлення майбутніх та діючих вчителів з основами теорії та практики розробки та планування навчальних програм. У курсі представлений огляд історії теорій навчальних програм з упором на основні терміни, які досі використовуються. Студенти вчаться використовувати цю термінологію для аналізу і критики чинних навчальних програм з обраного ними предмету, а також для побудови та планування навчальних модулів та індивідуальних уроків.
Прикладні підходи до боротьби з важкою поведінкою
Опис курсу: Мета курсу - познайомити студентів з різними психолого-педагогічними підходами, які стосуються вивчення поведінки людини та поведінкових розладів, зокрема. Розробка проактивного підходу до проявів поведінкових розладів з упором на запобігання деструктивної поведінки. Студенти знайомляться з різними поведінковими теоріями та отримують практичні інструменти, які допоможуть їм викорінити явища поведінкових розладів на заняттях.
викладач Дан Шандор,
психолог-клініцист, викладач психотерапії, керівник інституту «Яд Хен», що спеціалізується на короткостроковій цілеспрямованій психотерапії.
Вікова психологія
Опис курсу: Серед предметів, що вивчаються: огляд розвитку дитини з психологічного погляду, психологія розвитку дитинства, раннього віку та дитячого садка; психологія розвитку молодшого шкільного віку; психологія розвитку середнього та старшого шкільного віку. Діти в стресових і травмуючих ситуаціях. Трикутник: дитина-батько-вчитель. Важливість системного підходу в наданні допомоги дитині в максимізації його здібностей; роль вчителя як керівника впливає на поведінку дитини.
д-р Ріна Банті,
викладач-методист Міністерства освіти Ізраїлю
Інтегративне навчання
Опис курсу: Сьогоднішнє навчання виходить за рамки однієї дисципліни. Даний курс призначений для ознайомлення студентів з формою інтегративного навчання при викладанні єврейських дисциплін. Особлива увага приділяється вибору тем для інтегративного навчання, розглядаються основні моделі міждисциплінарних зв'язків і знайомство з програмами інтегративного навчання.