top of page

Готовність учителя початкових класів до роботи в умовах інклюзивної освіти
"Готовність учителя початкових класів до роботи в умовах інклюзивної освіти: структура та діагностика" - Демченко Ірина Іванівна
У навчально-методичному посібнику обґрунтовано сутність, структуру, критерії
та показники готовності вчителя початкових класів до роботи в умовах інклюзивної
освіти, розкрито категоріальний апарат та розроблено методику психолого-педагогічної діагностики для визначення її рівнів.
Посібник призначається для викладачів і студентів педагогічних факультетів
вищих навчальних закладів різного рівня акредитації, учителям початкових класів з
інклюзивною формою навчання та всім тим, хто займається дослідженням проблем
інклюзивної та корекційної освіти.
bottom of page