ПСИХОЛОГІЧНА СЛУЖБА
МГПІ «БЕЙТ-ХАНА»
Психологічна служба спрямована на створення сприятливого середовища для гармонійного розвитку учасників освітнього процесу, підтримку їхнього емоційного благополуччя та допомогу у досягненні освітніх та професійних цілей.
Напрями роботи психологічної служби Інституту
Психологічне консультування
-
Індивідуальне консультування студентів та співробітників інституту
-
Надання психологічної допомоги з приводу тривожних, кризових станів
-
Консультування з питань самопізнання і саморозвитку
-
Психологічні консультації з питань навчання, професійного зростання
-
Консультації з ефективної міжособистісної комунікації
1
Психологічний розвиток
-
Адаптаційні тренінги для першокурсників
-
Арт-терапевтична група (музична терапія)
-
Тренінги з розвитку комунікативних навичок та групової згуртованості
-
Тренінги з розвитку конфліктологічної компетентності
-
Тренінги з розвитку впевненості у собі
-
Тренінги з розвитку ефективного розподілу часу
2
Психодіагностика
-
Діагностика психічних станів та особистісних особливостей
-
Діагностика взаємостосунків у студентських групах
-
Дослідження стійкості до стресу в умовах війни
-
Дослідження особливостей соціалізації студентської молоді
3
Психологічна просвіта
-
Тематичні лекції за запитом
-
Формування в студентів та співробітників інституту високого рівня психологічної культури
-
Мотивування студентів на активну роботу з розвитку професійно важливих якостей, ціннісного позитивного ставлення до себе та особистісного зростання
-
Круглі столи для обговорення психологічних проблем за запитом
4
Психологічна служба сприяє формуванню позитивної атмосфери для особистісного зростання учнів, педагогів та інших учасників освітнього процесу.
Основна мета — забезпечення емоційної стабільності та підтримка в реалізації освітніх і кар’єрних прагнень.
Докладніше про напрями діяльності та план роботи можна дізнатися за посиланням.
Гмиріна Олександра Ігорівна
Керівник психологічної служби
кандидат психологічних наук, консультант в методах когнітивно-поведінкова терапії, арт-терапії (метафорично-асоціативні карти).